'

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak dokonać rezerwacji biletów?
    Rezerwacji indywidualnej można dokonać telefonicznie, mailowo lub osobiście w Kasie Zespołu „Mazowsze”. Przy rezerwacji niezbędne jest podanie następujących informacji:
    • data, tytuł i godzina wybranego koncertu/spektaklu
    • liczba zamawianych biletów z zaznaczeniem ewentualnych zniżek
    • imię i nazwisko zamawiającego
    • e-mail oraz numer telefonu kontaktowego.
  2. Jak długo ważna jest rezerwacja biletów?
    Termin ważności dla rezerwacji indywidualnych to 3 dni, dla rezerwacji grupowych 14 dni.
  3. Komu przysługują bilety ulgowe?
    Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, emerytom, rencistom i osobom z niepełnosprawnościami.
  4. W jaki sposób można odebrać bilety?
    Bilety można odebrać osobiście w Kasie Zespołu „Mazowsze”, mogą zostać wysłane na adres mailowy lub za dodatkową opłatą wysłane (poczta polska/paczkomat).
  5. Od ilu osób liczy się bilety grupowe?
    Bilety grupowe liczymy od 50 osób.
  6. W jakich godzinach i gdzie można odebrać bilety?
    Bilety można odebrać w Kasie Zespołu „Mazowsze”, która jest czynna w poniedziałki, środy, piątki w godzinach 8:00-16:00; wtorki, czwartki w godzinach 9:00-17:00. Adres: ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy
  7. Czy na koncert należy udać się z dużym wyprzedzeniem czasowym?
    Sugerujemy przybycie około 60 minut przed rozpoczęciem koncertu/spektaklu. W tym czasie można spokojnie zostawić okrycia w szatni, wypić w bufecie lampkę wina lub filiżankę kawy i znaleźć swoje miejsce. O tym, że zbliża się godzina rozpoczęcia koncertu/spektaklu, informują dzwonki. Osoby spóźnione mogą wejść na widownię dopiero podczas pierwszej przerwy, o ile jest przewidziana. W wyjątkowych sytuacjach Obsługa Widowni zaprowadzi Państwa na dostępne miejsce, tak aby nie zakłócać odbioru innym widzom. Godzinę przed planowanym koncertem otwieramy drzwi wejściowe do budynku. Widownia zostaje otwarta na 20 minut przed rozpoczęciem koncertu/spektaklu.
  8. Czy jest możliwość przedłużenia ważności Vouchera?
    Voucher jest ważny 6 miesięcy od daty sprzedaży. Nie ma możliwości przedłużenia jego ważności. Wymiana vouchera na bilet, po upływie terminu ważności jest niemożliwa.
  9. Jak zrealizować Voucher?
    Voucher należy wymienić na bilet. W tym celu należy zadzwonić do Kasy Zespołu „Mazowsze” pod numer telefonu 22 208 22 00/01 lub wysłać maila na adres rezerwacja@mazowsze.waw.pl podając niezbędne dane:
    • data, tytuł i godzina wybranego koncertu/spektaklu
    • liczba i numery Voucherów, które zostaną wymienione na bilet
    • imię i nazwisko
    • e-mail i numer telefonu kontaktowego
  10. Jak posługiwać się biletami elektronicznymi?
    Bilety kupione przez Internet otrzymają Państwo pocztą elektroniczną w formie pliku pdf. Można je wydrukować w domu, ale honorowane są również bilety w formie elektronicznej na urządzeniach mobilnych.
  11. Czy teatr prowadzi sprzedaż wejściówek na wydarzenia?
    Nie prowadzimy sprzedaży wejściówek.
  12. Czy szatnie w Sali Widowiskowej są płatne?
    Szatnie są bezpłatne.
  13. Czy na miejscu jest możliwość nabycia wydawnictw Zespołu „Mazowsze”?
    Tak, podczas każdego koncertu/spektaklu PZLPiT „Mazowsze” 60 minut przed koncertem/spektaklem, w przerwie i po jego zakończeniu czynny jest Sklep „Mazowsze”, w którym można nabyć wydawnictwa, płyty, upominki zespołu.
  14. Czy organizują Państwo wydarzenia dla dzieci?
    Tak. Repertuar jest zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. W naszym repertuarze są również typowe wydarzenia dla dzieci min. spektakl KOLORY jest dla widzów najmłodszych. Inne spektakle wszystkie wymienione na naszej stronie w zakładce repertuar: https://mazowsze.waw.pl/repertuar